<H> Kossukolalla The Maelstrom REKRY! NH1/10M tomb7/9HC

Hei!

Legioonaa varten tarvitsisimme kiltaamme hieman lisää suomalaista porukkaa!

Kossukola on mun ja mun kaverin perustama kilta. Tais olla joskus catassa kun laiteltiin kiltaa pystyyn.
Cataa raidattiin ihan kivasti hyvällä menestyksellä jonka jälkeen on ollu sitten vähän hiljaisempaa kunnes
nyt wod expansionin puolessavälissä aloin itse taas pelailemaan pikku paussin jälkeen ja nostin tuon killan taas jaloilleen.

Nykyisessä lisärissä meillä oli hieman ongelmia saaha 10 man raideille riittävästi porukkaa mukaan ja sen takia ollaankin sitte raidattu jopa 8 man sitä mestaa. Myöhäisestä killan henkiinheräämisestä johtuen varmaan johtui tuo
aktiivisten pelaajien puute joten progea ei saatu ku 5/13hc mutta pääasia että oli hauskaa kaikilla.

Seuraavassa lisärissä ei tehä samaa virhettä ja sen takia mä täällä postailen nyt.

Eli jos tarvit mukavaa kiltaa tosi rennolla ilmapiirillä, tai vaan haluat tehä välillä vaikka vain mythic dunkkuja
eikä sua kiinnosta raidata ollenkaan ni seki passaa. Pääasia että tehdään jotakin ja yhdessä.
Suurin osa meistä on työssäkäyvää porukkaa 30 ikävuoden tienoilla niin olen pyrkiny sovittamaan
kaikki raidihommat tms killan jutut niin että ne passaa kaikille eikä kenenkään tarvi pelin takia kärsiä IRL.

nappaa mua hihasta pelissä ja hyppää remmiin T:Mene/Kossukolalla

Kilta rekryää edelleen. Killan progressi EN 7/7HC ToV 3/3HC NH 1/10M TOMB 7/9HC

Raidaamme kaksi kertaa viikossa yleensä keskiviikkona ja sunnuntaina /tiistaina kello 18:00-21:00

Kilta kaipailisi pelaajia joille ylläolevat raidiajat sopii ja jotka haluavat rauhallisella
progressilla clearata contenttia ilman suurempia tavoitteita.

Rosteriin mahtuu hiileriä, tankkia ja depsiä sekä myös sosiaaleja saa tulla. Meillä ainut vaatimus on että puhut ja ymmärrät suomenkieltä.

T:Mene/Kossukolalla.

Kiltamme rekryää edelleen!