Gyostage 3 voittaja - "turnausraportti"

En tiedä onko tällaisen teossa mitään hyötyä, mutta kaveri suostutteli kuitenkin tekemään.

Olen siis Vardu, 16-vuotias poika Helsingistä. Voitin Kuopiossa pidetyn Hearthstone-turnauksen jonka voittajalle oli tarjolla 400 euron arvosta tavaraa, osa myös käteisenä. Jouduin menemään tapahtumaan viiden tunnin junamatkan päästä Helsingistä, mutta matka oli mukavampi kun oli pari kaveria mukana.

Aiempia meriittejä on Helsingin Fireside Gathering Championshipin voitto ja useampia finaalisijoja pienemmissä online turnauksissa. 5 kertaa olen legendiin kivunnut ja pelaan Syndical-Gamingin Team Rakasethissa.

Turnaukseen pakkavalinnat oli melko helppo valita:

Druid on TGT:n jälkeen loistanut ja pidän itseäni ihan kohtuullisena pelaajana pakalle.
Handlock on pitkään ollut yksi lempipakkoja ja oli myös ensimmäinen kultainen classi. (Yhteen otteluun vaihdoin Demon zoohon koska vastustaja pelasi Tempo Magea.)
Hybrid hunter listan sain joukkuekaverilta. Testasin pakkaa ja tiesin sen toimivan hyvin turnauksessa, joku oli kuulemma saanut järjettömiä voittoprosentteja samalla listalla jossain isossa turnauksessa.

Turnauksen voittamisen jälkeen oli todella hyvä fiilis, olin harjoitellut pakkoja turnausta varten edellisen viikon ajan tuntitolkulla. Online-turnauksia olin pelannut varmaan reilusti yli 50. Pelasin myös paremmin kuin yleensä, ladderissa usein tekee jotain muuta samalla, turnauksessa halusi panostaa kunnolla.

Jos on kysyttävää niin laittakaa ihmeessä, vaikka tämä foorumi melko autiolta vaikuttaakin. Toivottavasti saadaan innokkaampaa keskustelua tännekkin :slight_smile:

Kaikkia turnausraportteja arvostetaan, kiitos tästä. Näistä jää myös erittäin hyvä jälki tulevaisuudessa mahdollisia turnauskutsuja varten.