Mitä olette ostaneet?

Tähän topiikkiin voi laitella viimeisimpiä hankintoja.

Ruoka- ja päihdeostokset jätetään topiikin ulkopuolelle, sillä tämä ei ole “mitä ruokaa ostit?” -viestiketju. Lisäksi siistitään ketjua jättämällä pois “en ole hetkeen ostanut mitään” -viestit.


Itse aloitan viimeisimmällä ostoksellani:


Tollanen, mutta hintaan 14€, t.DNA:n alennuskuponki -5€ tarvikeostoista.

nää on näitä tärkeitä investointeja

1 tykkäys

Tuommonen tuli hankittua jo jokunen päivä sitten mutta postataan nyt silti. :–)

PC:lle toki. Hassua kun fyysinen kopio (vielä erikoisversio, 49,99€) on halvempi kuin esimerkiksi Steamista saatava digitaalinen (59,99€).

Tästä tarttui 4pack käteen. RIP vähäiset rahat.

Oma alelöytöni: Copter Screenprotector Z3 Compactille, ent. hinta ~20€, Surinan kaupassa -70% ja hintaa jäi ~6€.

Ostin kaverilta tollasen:

ja sain mukaan myös tollasen romun:

Peruttu myös, koska kesti aivan liian kauan tulla.

Sama täällä! Ja peruutettu. Jääty odottamaan XFX RX 480 (“custom”) suomihintaa.

1 tykkäys

Sellasta settiö tulossa :>

Minä vahingossa oneplus 3. Koska pokemon go. Also tilasin kaveriksi nahka lompakkokuoret ja 10000mah akkupankin ettei tarvi aina autossa käydä latailemassa pokemonmetsällä.

3 tykkäystä

Sapphire RX 480 Nitro+ peruutettuani tuli sitten ostettua XFX RX 480 GTR Black Edition.

1 tykkäys

Samat:

Kumminkin viiden vuoden takuulla toi on tosi hyvä diili + paras aftermarket RX 480 tällä hetkellä.

Not to undermine your choice, but wow. Ymmärrän kyllä että RX480 on decent bang4buck kortti etenkin 4g mallina, mutta tuohon hintaan se argumentti lentää kyllä ikkunasta ja pitkälle.

Usko on kova DX12:sta ja XFX:n tarjoama 5 vuoden takuu on sen parin kympin arvonen (jälleenmyyntiarvo ei laske niin nopeasti) vrt 319 euron Sapphiren Nitroon.


Lukiossakun tarvii nykysin näitä teknisiä vimpaimia, niin läppäri oli päivitettävä sellaseen, jonka akku kestää pidempään kuin nolla minuuttia.Kyseessähän siis Applen Macbook Air ja näytöllä kokoa 13 tuumaa. 128gb kovolla ja 8gb ramia.

1 tykkäys

Tämäkin tuli peruutettua ja Saksasta tuli tilattua XFX RX 480 GTR eli se “normaali versio”, jossa ei ole valmiiksi +50MHz boost kelloja.

Tehtiin näin. 311€ itse kortista ihan fiksu hinta + 16€ postikuluja kotiovelle.