Munkki etsii uutta kotia. (H)

Tervehdys,

Olisi aika etsiä uusi koti itselleni. Kun bfa-kilta päätti että he muuttavat killan täysin ruotsin kieliseksi.

Eli siis nimeni on Samuli ja aloitin wowin pelaamisen BC:n loppupuolella ja raideja on tullut vedettyä pitkälti lähes kaikki woltkin alusta lähtien. Muutama tainnut jäädä välistä tässä urani aikana, mutta lähemmäs kaikki tullut ainakin normilla tullut jyystettyä läpi. Aloitin pelaamisen Sunstridellä Kultapossukerhossa ja siitä on mopin jälkeen alkanut killan vaihtoja tullut vähän liiankin usein porukan lopetettua pelaamisen.

Olen edelleen melko flexi pelaaja. Woltkin pelasin rshaman, cata hpaly, mop dpriest ja nallea, wod bm monk, legion mw,WW munkki ja resto druidi. Bfa olen aloittanut munkilla kaikilla speceillä.

Etsin siis uutta kiltaa, ja ehtoja minulla ei oikeastaan ole muutakuin raidi ajat saisi olla kyl 18-23 väliltä ja ma,ke,to,su päivinä. Olen myös valmis migraamaan realmia. Jos tarvetta on jollekin muulle classille, niin voin harkita uuden ukon levutusta myös suhteellisen nopealla aikataululla.

Ota yhteyttä battletag: Garraddon#2636, tänne tai s-postiin duneena@gmail.com