Oulun gathering?

Moro,

löytyisikö porukalta kiinnostusta järkätä gatheringia Oulun suuntaan? Ajankohta ja paikka tarvitsisi ehdotuksia. Itse olen asustellut täällä suunnalla kohta vasta vuoden, joten joku “enemmän oululainen” mahdollisesti tietää minua paremmin hyviä mahdollisia paikkoja gatheringia varten.

Jos jollakulla on innokkutta ehdottaa mahdollisimman pian koittavaa päivämäärää, viikon päästä viikonloppuna EI sovi minulle (menoa Etelä-Suomen suunnalle). Olisiko joskus ensi kuussa hyvä, koska ennen sitä tänne saattaa vielä eksyä uutta porukkaa? Voisin ainakin muutamalle opiskelukaverilleni vinkata tästä sivustosta ja samalla myös gatheringista.

Minua ainakin kiinnostaa.

Joku viikonloppu ensi kuun loppupuolelta kuulostaa hyvältä, silloin ehtii huudella hyvin muillakin kanavoilla kuin täällä. Paikkahan voi varmaan olla joku baari jos k-18 täppä ei haittaa, ilmoittaa ennakkoon suurin piirtein kuinka paljon väkeä tulee niin tuskin yrittäjää haittaa. Joku Hemingway’s voisi tunnelman puolelta ainakin sopia HS:ään :slight_smile:.

Enpä ole itsekään Hemingway’sissa ollut aikoihin, joten minulle sopii vallan mainiosti. Kuhan vaan tällä kertaa joku muu järkkää ja pääsen itse vain osallistumaan vaihteen vuoksi =).

Liekö olisi muuten Suomen eka virallinen Fireside, vai joko tänne on joku kerennyt semmoisen tekemään?

Nostanta tämän keskustelun.

Olisiko kenelläkään intoa järkätä tällaista? Itse en tosiaankaan ole perillä oisin mahdollisista paikoista täällä Oulussa (paitsi että ravitola Caio olisi yliopiston suunnalla yliopiston opiskelijoille varmaankin ihan mieluinen vaihtoehto) ja en muutenkaan ole koskaan itse järjestänyt yksin mitään tapahtumaa tällä tavoin, joten mieluummin annan kunnian tähän työhön jollekulle muulle tällä kertaa. :smiley: