The Elder Scrolls

Yleistä keskustelua sarjan peleistä. Odotatko innolla tulevaa “Legends”-korttipeliä vai seuraatko tiiviisti Skywind-modin kehitystä? Kerro se täällä.

Mikä on mielestäsi sarjan paras peli? Itse olen Morrowind-fani. Skyrim on kiva myös.

Itse olen vain Skyrimia kunnolla pelannut, jotain lähemmäs 1000 loistokasta tuntia (tykkäsin kyllä ja paljon).

Oblivionia oon yrittänyt vähän alotella, mutta se ei koskaan tuntunu sitten nappaavan. Morrowind olis pitäny pelaa; varmaan Skywindin muodossa tulen sitten kokeilemaan ja mahdollisesti pelaamaankin.

Lisäys, Elder Scrolls Onlinea on tullu pelattua myös jonkin verran, tykkään kovasti. Liikun siellä nimellä Luukuton, jos kiinnostaa.

Millanen se Online on? En koskaan oo pelannu tai nähny kenenkään muunkaan pelaavan. Mietin joskus että vois ostaa sen mutta en tiedä yhtään millanen se on :smiley:

Lyhyesti sanottuna se on hyvä MMORPG Elder Scrollsin lorella. Etenkin kun nyt se on kertamaksullinen. Kuukausimaksulla saat vain kaikki DLC:t auki (tähän mennessä tullut 3), 10% XP-boostin ja kerran kuussa 1500 pelinsisäistä rahayksikkiöä, crownia, joilla voi pääosin ostaa kosmeettisia juttuja.

Combat on paljon paljon dynaamisempaa kuin perinteisissä morpeissa, lähempänä esimerkiksi Skyrimin systeemiä. Hotbarissa on 5 skilliä + ultimate skill ja voit vaihtaa kahden hotbarin välillä kesken taistelunkin. Loput onkin melkein Skyrimista. Ite oon ihastunu juurikin tohon combattiin, se tuntuu tarpeeksi vauhdikkaalta ja ei pelkästään klikkailulta.

PvP on myös 5/5, pelin yksi parhaista puolista. Video kertoo paremmin: https://youtu.be/mH8Y7FsJOrs?t=45

Questit on tehty samantyyppisesti kuin mitä esimerkiksi WoWissa, mutta siinä on pieni mukava mauste. Jokainen dialogi on ääninäytelty.

Peli näyttää kauniilta (toki ei mitään Skyrim + modit tasoa tietenkään, kyseessähän on yhä MMO) ja kuulostaa vielä sitäkin kauniimmalta. Musiikit on huippua.

Kinguinista jollain kympillä ton saa ja kyllä se sen arvoinen on, vaikka vain main storyn pelaisit. https://www.kinguin.net/category/15472/the-elder-scrolls-online-tamriel-unlimited-digital-key/

Muista, Ebonheart on ainoa oikea pact!

1 tykkäys