Uusien käyttäjien esittäytyminen

Päivää! 20v tällähetkellä työtön Vantaalainen ilmottautuu foorumille! Elektroniikka-asentajan paperit kourassa ja inttikin lorvailtu kuskina läpi…

Pelit on aina ollut lähellä sydäntä ja kaikkihan alkoi wowista joskus 15vuotiaana… ei siitä silloin vielä juuri mitään ymmärtänyt, mutta hauskaa oli! Nykyään wowi rintamalla aika hiljaista eikä oikein muitakaan pelejä tule pelattua… HSän löysin talvella, mutta intti veroitti aika paljon pelaamista. Nyt oikeastaan tässä siisonissa kerennyt kunnolla pelaamaan.

Tykkään katsella samalla striimejä ja opiskella niistä eri pelityylejä. T I D E S B O Y S :smiley: itse olen tämän siisonin pyörinyt rank5 paremmalla puolella, mutta ei ole päässyt legend rankeille… ensi siisonissa oisi tarkoitus puskea legendaksi ja uskon, että se onnistuukin. Myös striimaaminen kiinnostelee tulevaisuudessa!

Mukava saada tälläinen foorumi, jossa pärjää ihan suomenkielellä ja mukavaa porukkaa!

Teemu (Kridmane[mane]).

Terve! Olen 19-vuotias tuoreehko ylioppilas Lappeenrannasta. Tällä hetkellä suoritan sivaria ja vuoden päästä olisi tarkoitus aloittaa opinnot LUTissa. Hearthstonea on tullut pelailtua betasta asti jonkinlaisella on-off meiningillä, alussa pelasin Arenaa tunteja päivässä armottoman addiktoituneena kun taas edellisen seasonin pelit on luultavasti laskettavissa kahden käden sormilla. Normaalisti tuolla rank 3-4 tienoilla pyörinyt, mutta tällä seasonilla oli ensimmäistä kertaa tarpeeksi sekä aikaa, motivaatiota että taitoa Legendaryyn asti. Opeteltavaa on kyllä vielä todella paljon, mutta onneksi tässä alkaa tulla vähitellen enemmän ja enemmän tietoiseksi omista virheistään.

Muista videopeleistä säännöllisimmin tulee naputeltua LoLia (joskin kiinnostus siihen on vähän hiipunut viime aikoina) ja lisäksi CSGO:ta kaveriporukan mukana satunnaisemmin. LoLissa rankki sahaa platinaliigaa edestakaisin, CS:ssä olen ihan noviisi. Seurailen myös isompia eSports-tapahtumia melko aktiivisesti. Muista vapaa-ajan harrastuksista eniten aikaa vie kitaran soitto.

Moi!

Olen Riikka, Riffi, tai Tiittapauppi, riippuu vähän ympäristöstä. :slight_smile: Livenä yleensä Riffi. Ikää on 30+ ja asun Vantaalla neljän kissan ja yhden laps- eikun miehen kanssa. Olen uusi Hearthstonen pelaaja, mutta muuten on tullut pelattua vaikka ja mitä vuosien varrella. Pelaan pääasiassa PC:llä pelejä kuten Diablo (se ensimmäinen), Assassin’s creedit, pasianssi ( :laughing: ), The Walking dead, Dragon age, Skyrim ja nyt uusimpana Hearthstone. Ensimmäisen pelin pelasin 1.9. eli olen todella uusi.

Törmäsin perjantaina ensimmäisiin streameihin ja niitä tuossa viikonloppuna kattelin ja ihan periaatteesta haluan katella pelaajia joilla ei ole tuhansia seuraajia vaan pyrin ettimään semmosia tyyppejä keillä on se alle 50, mieluummin alle 30. Oman streamin pistin pystyyn kans ja katotaan innostunko nyt streamaamaan vai en. Ja se osoite: twitch.tv/tiittapauppi

Terve!

Olen Lauri '‘RaveySolo’'Laine. Työskentelen Baarialalla ja tavoitteena olisi olla hyvä Hs pelaaja. Pää osin pelaan HS.Destiny (ps4) ja Wildstaria. Pyrin aina olemaan positiivinen asiasta kuin asiasta ja koitan saada huononkin tilanteen näyttämään hyvältä. Pelasin jokusen aikaa Mtg:tä ja nautin siittä kovasti ainoa ongelma oli raha, jonka takia pelin innostuneisuus hiipui pyrkiessäni rakentaa hyvää pakka. Meni muutamia vuosia ja kuulin Hearthstonesta, innostukseni heräsi uudestaan. Nyt olen aktiivinen meta gamen seuraaja ja lähes jokainen EU/NA turnaus tulee katsottua. Rankedista en niinkään välitä koska rank ei kerro pelaajasta muutakun sen että hän on pelannut paljon(Oma Mielipide). Itse harjoittelen kavereiden / kiltalaisten / muiden HS yhteisön jäsenien kanssa ja toivottavasti piahkoin voin aloittaa turnauspelaamisen. Minut saa add Battlenetissä Raveysolo#2875 jos haluaa esim harjoitella.

Tervehdys!

Suhteellisen Paljon siirtynyt korttipelien kuluttajaksi koska ps4 levisi. Tässä sen aikaa kunhan saan uuden haalittua jostain, olen siirtynyt pelkästään Hearthstoneen ja Mtg:hen Jos joku jyväskylän alueelta haluaa ottaa Face2Face matsia Magicissä saa laittaa viestiä. jos taas Hearthstone kiinnostaa Laittakaa Yvtä tai lisätkää vaan suoraan frendiksi hearthstonessa Nick: MrSlowplow. Jos taas kiinnostaa Ps4-alustalla esim warframe tai destiny Pistäkää vaan kaveripyyntöä tai viestiä (kunhan saan toimivan kapistuksen) PSN ID: JUMA-7AUTA

Kiitän ja kumarran

Juho Jyväskylästä Terve!

Redditin kautta löysin tuon hearthstone.fi-turnauksen ja sitä kautta myös tämän foorumin. Olen viittä vaille valmistunut 27v liikuntatieteiden maisteri ja tietokonepeleihin on löytynyt vuosien varrella kivasti kiinnostusta ja aikaa. Wowia pelasin aikanaan ja taannoin LoL:ia, nyt Gradun kirjoittamisen ohella pelailen hearthstonea.

Ladderia on tullut hakattua vaikka kuinka. Legend-rank 9 tai 10 kertaa. Viime kuussa irtosi EU:n rankingissa 14:sta sija (eu.battle.net/hearthstone/en/blo … 09-10-2014). Olisi ehkä ollut rahkeet korkeammallekin, mutta pupu meni pöksyyn voittoputken ollessa kuumimmillaan. Turnauksia en ole kuitenkaan juuri pelannut. Ladder-meta on siis ruvennut tympimään ja viime aikoina olen alkanut opettelemaan turnaus-skeneä. Ongelmana oli aiemmin että osasin pelata tasan yhtä classia (Shaman), joten nyt yritän päästä muistakin jotenkuten kärryille. Jos kaipaatte hearthstoneen treenivastustajaa tai pelivinkkejä tai juttukaveria tai mitä vaan, niin lisätkää ihmeessä kavereihin. Tagi on Ersee#2943.

24v Miikka Vesterinen Oulusta. Hearthstonea takana reipas kuukausi ja pikkuhiljaa alkaa alkeet olla hallussa. Rank 13 paras sijoitus tällä kaudella joten ihan aloittelija tässä vielä ollaan. Lisäilkää ihmeessä Battle.netissä mikäli kiinnostaa pelailla vastakkain! :slight_smile: Gt: Jok3s4u#2766

Moro,

Mä oon Ville 31v ja Vantaalta. Hearthstonen pelailun alotin vähän ennen open betaa. Aluks tuli pelattua melkein pelkästään Arenaa mutta nykyään enemmäkseen constructedia. Legend-rank tullut pelattua kaks kertaa ennen tätä kuuta ja nyt siis kolmas pulkassa. Turnauksia ei oo vielä tullu pelattua mutta tarkotus olis siihenkin puoleen alkaa tutustumaan. Eli jos on hyviä vinkkejä siihen niin saa toki jakaa.

TAgi MortalP#2802 saa lisätä.

Heippamoi,

Emmy 27wee Porista. Aloitin HS:n pelaamisen aikalailla vuosi sitten, open betan aikoihin. Olen pelannut aina jotain - viime vuodet ovat vierähtäneet siivillä Blizzun pelien parissa. Seuraavaksi ostoslistalla on GTA V PS4:lle. Hearthstonessa pelaan lähinnä arenaa, koska työn+työmatkojen vuoksi ei ole aikaa kiivetä ladderia ylös. Suurin ja kaunein saavutukseni on 12-2 arenarun - en tiedä vieläkään mitä tapahtui, epäilen tosin ettei moista tulla näkemään ihan heti uudestaan :mrgreen: Katselen mielelläni streameja ja turnauksia, ja toivon vilpittömästi, että näemme pian Savjzin lisäksi muitakin suomalaisia valloittamassa (HS)maailmaa. Muutenkin e-sports on vihdoin lyömässä itseään isosti läpi Suomessa, mikä on äärimmäisen hienoa! Mainittakoon vielä, että minua kiinnostaa myös pelaamisen lisäksi pelitutkimus ja gradukin tuli aikoinaan väkerrettyä pelien mainonnasta.

Hei kaikille Suomen Hearthstonen pelaajille!

Olen Heke1988 ja ikää tulee joulukuussa täyteen 26 vuotta. Tällä hetkellä asustelen opintojeni vuoksi Joensuussa opiskellen historiaa pääaineenani. Hearthstone tuli aloitettua joskus helmikuun puolella ja alussahan Hearthstonen pelaaminen oli aika tuskaista, mutta on sitä pikku hiljaa päässyt peliin yhä paremmin mukaan.

Olen tykännyt pelata videopelejä lapsuudesta saakka alkaen Nintendo 8-bittisisestä aina PS 3:een saakka. Lempivideopeligenräni on nykyisin RPG-pelit, mutta myös strategiapelit kiinnostavat. Joskus yläasteella tuli viihdyttyä sotapelien parissa muun muassa CoD:in ja MoHAA:n parissa. Sotapelit ovat kumminkin jääneet vähemmälle iän karttuessa.

Tarkoituksenani on osallistua johonkin Suomessa järjestettävään Hearthstone-turnaukseen, jos suinkin mahdollista. Vaikka en pärjäisi turnauksessa, niin toisi se arvokasta kokemusta turnauspelaamisesta. Paras rank-mode rankkini on 11, joten vielä on rankin pelaamisessani parantamisen varaa. Mutta eiköhän sitä tulevaisuudessa päästä sinne paremmille rankeille ja toivottavasti joskus kauniina päivänä legendary-rankille.

Teen pelivideoita youtubeseen: youtube.com/user/heke1988. Sieltä löytyy videoita myös Hearthstonesta. Sairastan dysfasiaa, mikä vaikuttaa puheeni tuottamiseen ja ymmärtämiseen, joten puheestani saattaa joskus olla vaikea saada selvää.

Battlenet-tunnukseni on: heke1988#2266. Haasteita otetaan vastaan.

Moi,

Joni 34v Vantaalta. Heartstonee on tullut pelattua hiukan päälle vuoden ajan. Kovin suuria saavutuksia en ole vielä ehtinyt saavuttaa vähäisen ajankäytön takia.

Tägi: NeedUBoat#2585

Moro!

Joonas on nimi, 27v. ikää ja Oulusta oon. Kesästä asti oon jauhanu enemmän tai vähemmän. Hunterin valitsin heti alussa omaksi classiksi, koska sen vähäisenki määrän mitä WoWia joskus pelasin, pelasin hunterilla niin miksipä ei tätäki peliä sitte. :smiley: Matkan edetessä on classeja tullu sitte lisää. Pääasiassa oon rankedia ja casualia hakannu, mutta areenaaki on tullu välillä kokeiltua. Rankedissa paras sijoitus on tällä hetkellä 10. Paljon on vielä opittavaa, mutta uuttahan oppii joka päivä. Jos haluatte harjottelukaveria niin mun gamertagi on: Ziragon#2417

Heissan!

Olen myöhäinen innostuja HS:stä suoraan Suomen yhdestä paskimmasta kaupungista nimeltään Kouvola. Olen joskus nuoruudessani nakuttanut jätkien kanssa Magic the Gatheringia, mutta pidän enemmän tämän pelin suoraviivaisemmasta pelityylistä. Tämä on yksi niitä harvoja pelejä, jotka saavat minut palaamaan näytepäätteen ääreen lähes päivittäin. Pelaan toki muitakin pelejä, mutta ketä ne kiinnostaa. Muuten kulutan aikaani, kuten muutkin nuoret aikuiset sankarit. Näistä mainittakoon ne siistimmät harrastukset, urheilu&musiikki (vain kuuntelu) sekä elokuvat (joita katson aivan helvetisti).

En ole vielä päässyt aivan niin syvälle tähän peliin, kuin mitä pitäisi. Silti voin kertoa, että suosikki Heroni ovat Rogue, Paladin sekä Druidi. Ja kaikkein suurimpana intohimonani on Warriorilla nakutus. Ja samaan hengen vetoon voin todeta, että näen punaista joka kerta kun vastaan asettuu Priest (monestakin syystä). Mutta se siitä. Toivotan muille antoisia tuokioita, niin tämän pelin kuin muiden asioiden parissa.

Kiitos ja näkemiin!

(Se gamertagi oli sitten Kokkelson#2728)

Mitääh? Kouvolahan on Suomen parhaimpia paikkoja. Siellä on ihmisen hyvä olla. Kauan eläköön Kouvostoliitto!

Mitääh? Kouvolahan on Suomen parhaimpia paikkoja. Siellä on ihmisen hyvä olla. Kauan eläköön Kouvostoliitto![/quote]

Olisi vissiin pitänyt tarkentaa, että tietenkin muiden mielestä “paska kaupunki” :slight_smile: Kun on ollut kaikenmoisia äänestyksiä, lehtijuttuja etc…Itsehän jumaloin tätä maanpäällistä paratiisia.

Hei!

Olen Sampsa “Beastrick” Kaskela Salosta. Olen pelannut HS betasta asti ja sattumalta tuli sitten löydettyä tämä yhteisö. Ei varmaan jostakin syystä ole google haussa tullu vastaan ihme kyllä, sillä tämmöstä olen kaivannut. Toimin enimmäkseen lani järjestäjänä eri puolilla Suomea minkä vuoksi en ole päässyt osallistumaan moniin turnauksiin muun ohjelman vuoksi. Pelailen HS aktiivisesti ja enimmäkseen rankedia. Suosin erittäin paljon control pakkoja, koska ne tarjoavat monia eri lähestymistapoja eri tilanteisiin. Lempi classejäni ovat erityisesti shaman ja paladin ja ehkä GvG:n ansiosta se hunter on tekemässä paluuta omaan kokoonpanoon. Armeijan vuoski pelailu on arkisin hieman rajoittunutta, (klo 19.00 - 20.15) mutta iltaisin minut saa lähes aina kiinni mikäli peliseuraa kaipailee. Kaikki kanssapelaaminen kunnollisesta treenistä aina satunnaiseen pelailuun tervetullutta.

Battletag: Beastrick#2810

Moro!

Olen Simo, 20v, Oulusta. Aloitin HS:n pelaamisen hieman ennen betan loppumista, ja olen ollut koukussa peliin siitä asti. Korkein rank taitaa olla 7, ylemmäs ei ole ehtinyt/jaksanut koittaa. En suosi top tier metadekkejä, vaan aina on pelattu ihan fiiliksen perusteella, pelaten myös vähän arveluttavimpien korttivalintojen suojin. Suosikkiclassi on rogue, mutta sille ei ole miracleaikojen jälkeen löytynyt mitään tarpeeksi toimivaa ja pelityyliä miellyttävää buildia. Areenavoittojakin on plakkarissa yli tuhat.

Tahdon myös mainita, että oikeaa rahaa olen käyttänyt peliin mielestäni todella vähän. Siksi TGT-kortteja ei vielä paljoa kokoelmasta löydy :confused:

Mielellään olisin mukana jossain Hearthstone-yhteisötoiminnassa (fireside gathering?) Oulun alueella. Lisäilkää bnetissä rohkeasti :sunglasses:

Yourockbro#2735

Muro! Ruucsa ja 31v ikää… HS:ää pelattu nyt hieman alle 2 viikkoa ja kova on innostus… Yleensä pelannut vain pelkkiä taistelupelejä konsoleilla, mutta nyt saivat työkaverit tähän koukkuun… Yritän pärjäillä Magella ja Shamanilla parhaani mukaan… Rahaa ei tule sijoitettua oikeastaan yhtään, mutta packit ja niistä saadut “hyvät” auttelevat sitten craftailussa… Siinäpä ne tärkeimmät! :wink:

Heips!

Täällä Juha Riissanen, Kuopiosta, ikää 34 ja battletagina Mrsteep. Hearthstonea olen pelannut 2015 Kevättalvesta lähtien, rahaa en ole laittanut peliin vielä ollenkaan, joten jonkin verran puuttuu vielä tarpeellisia kortteja :wink:
Pelaan euroopan servereillä, siellä paras rank on ollut 7 ja areenoissa 10 voittoa… Vaihtelevasti tykkään pelata kaikilla luokilla, rogue ja warrior(warsong-nerffaus tappoi tuon patron pakan aikas hyvin) taitaa olla heikoimmat tällä hetkellä. Pelaan puhelimella, tabilla ja desktopilla, riippuen tilanteesta :unamused: Hiljaisina aikoina töissä on aikaa kerätä kultaa casual-puolella ja kotosalla sitten rankedia.
katsotaan jos noihin turnauksiin osallistuisi, kun aikataulu ja oma perhe antaa periksi :sunglasses:

Lie Kuopiossa tulossa mitään happeningia hearthstoneen liittyen…?

Ja koska ei pelikavereita koskaan ole liikaa, niin mrsteep#2493 löytyy hearthstonesta :smiley:

Hei, 25 vuotias uudeltamaalta pelaamaan enemmän alkanut mies, pelailen huvikseen ja katselen miten pärjää, viime ladderiin pääsin mukaan ja nousin sijalle 17 ilman sen kummenpia kortteja craftattuna. seuraa saa kutsua ign on Rassl3rFi#2994