Uusien käyttäjien esittäytyminen

Hei kaikki!

Aika monella foorumilla saattaa tuntua siltä että ihmiset nimimerkkien takana jäävät tuntemattomiksi. Onneksi meidän tapauksessamme pystyt tähän ketjuun kirjoittamalla vähän kertomaan itsestäsi vapaammin.

Voin aloittaa kertomalla itsestäni esimerkinomaisesti. Minun nimeni on Markus “Olodyn” Koskivirta ja järjestän Suomessa turnauksia elektronisesta urheilusta. Tämän lisäksi pelaan itse pieteetillä Hearthstonea sekä monia muita pelejä. Harrastan mm. lautapelaamista, korttipelaamista sekä tietokonepelaamista. Näiden harrasteiden lisäksi olen myös florettimiekkailija.

Kotitalouteeni ei tällä hetkellä kuulu ketään muuta kuin minä itse. Olen myös tämän sivuston yksi perustajajäsenistä ja vastuussa hyvin pitkälti kaikesta, joten minulle saa tulla ulisemaan QuakeNetissä kanavalla #hearthstone.fi silloin jos jotakin mätää tuntuu sivustolla olevan tai muuten vaan tekee mieli tulla juttelemaan HS-aiheista.

Olen myös Suomen Elektronisen Urheilun Liiton http://www.seul.fi/ hallituksen varajäsen ja toimin edistääkseni suomalaista elektronista urheilua kaikin puolin. Minut voi tavata livenä melko monesta isosta suomalaisesta lanitapahtumasta, nyt lähimpänä Assembly Summer 2014. Minut tunnistaa pituudestani (203 cm) sekä melko erotettavasta naamavärkistä (katso oikealle avatariani).

Nähdään turnauksissa!

Sami Hammar, nikkinä eri peleissä Brightblade. Tai BB, kuten monet sen ovat lyhentäneet.

Tankkipeliä, Hearthstonea, Warframea ja Diablo3 tulee kulutettua tällä hetkellä. WoW ei nappaa, koska pilasivat sen.

Yksinpeleistä HOMM6 rokkaa atm.

Lautapelejä, leffoja ja kirjoja tulee luettua.

Moi.

Oon opiskelija Tampereelta, ja Hearthstone on aika mukava peli. Nicki on useimmissa intervepsiyhteyksissä Tuobbos, ja sillä myös löytynen kaikista tapahtumista ja muualtakin. Isommilla laneilla tulee käytyä aina kun on tilaisuus ja hyviä turnauksia tarjolla.

Oon pelaillut kaikenmoisia pelejä aikanani, mutta nykyään tulee keskityttyä ihan esports-mielessä lähinnä Tekkeniin. Tavoitteena olisi myös päästä Hearthstonen maailmaan paremmin sisälle, ja mikseipä jopa käymään turnauksissa. Paras online-ränkkini taitaa olla tällä hetkellä 5, mutta eiköhän sitä pelaamalla paljon pitemmällekin pääsisi (toivottavasti).

Twitchin HS-sankareista seuraan muun muassa Amazia, eKoppia, TidesOfTimea ja tietysti niitä paria suosituinta hs-mimmiä koska miksipäs ei.

Erik Forsström, Kuopio.

Entinen aktiivipelaaja, nykyään perheenisä, “rokkilaulaja”, kasuaali ja wannabe-nevergonnabe-legend. Hearthstonea on tullut kuitenkin hinkattua sitten suljetun betan. Seasonit ovat valitettavasti sen verran lyhyitä, että perheen kiireiden keskellä ei yksinkertaisesti ole tarpeeksi aikaa grindata legendiin. Paras rankki taitaa olla Rank 4. Nytkin huitelen tasaisesti nousten Rank 5:ssa, mutta ei vaan aika riitä edemmäksi.

Pelailen sekä desktopilla että iPadilla. Collectionia on tullut kartutettua areenoilla (muutama 12-win alla) ja myös sillä oikealla rahalla, kun aika ei riitä ja paria hassua ei-käyttis legeä lukuunottamatta pelin kaikki kortit jo löytyy normiversioina ainakin.

Hearthstone lähentelee itselläni titteliä “paras peli ikinä” ja olen aivan totaalisesti koukussa. Jos en ole itse pelaamassa, niin tulee sitten Twitchistä seurailtua pelin isoimpia nimiä, kuten Trump, Kripparian ja Amaz + montaa muuta ajoittain.

Turnauksiin olisi kiva osallistua vaan tuskin on skilliä tai edes aikaakaan. Deckien tekemisessä olen aika käsi ja aika pitkälti revin pakat netistä ja opettelen pelaamaan niillä.

Jou,

Tomi Sjöblom Helsingistä kirjoittelee täällä päässä.

Kun kerran meitsillä riittää attention span noin yhteen asiaan kerrallaan, niin kerrataan ne mitä tässä on tullut aikaisemmin tehtyä: Mediatekniikan insinööri, Desucon-organisaattori, DJ Movestache, 2x Pokémon TCG MM-kisojen top cut -suoriutuja, Pokémon Stadiumin Suomenmestari. Nykyisin askartelen duunissa käyttöliittymähommissa ja - koska tänne foorumillekin saavuin - mätän aika tavalla Hearthstonea.

Oon enempi Areena-pelaaja kuin constructed-kaveri, koska konseptuaalisella tasolla meitsiä kiinnostaa enemmän jatkuvasti uusiutuvat haasteet kuin monen kuukauden saman metagamen mättäminen (vaikka joo, onhan areenassakin metaa, mutta samojen listojen kierrätys on käytännössä mahdotonta). 12-winit taitaa olla alla kaikilla paitsi priestillä ja warriorilla, eikä niilläkään olla kauaksi jääty. Naxxin yhteydessä constructedikin alkaa taas kiinnostaa kun metagame elää vähän enemmän, ja voi olla että areenat jää hetkeksi aikaa jäihin, kun korttikansio on täys ja tomua/kultaa melko tavalla. Constructed-rankit pyörii yleensä siellä jossain vitosen tietämillä, joka yleensä on sen yhden intensiivisen peliperiodin tulosta (jonka jälkeen voi taas palata Areenan pariin).

Pokémon TCG-aikanani tuli vähän noottia siitä, että menen aika tiukasti valtavirtaa vastaan, ja molemmat MM-sijoitukseni tulivatkin itse tuunatuilla pakoilla, jotka tähtäsivät nimenomaan hallitsevan metagamen ja parhaiden pakkojen counterointiin. Tätä pakkahipsteröintiä jatkuu myös HS:n puolella, ja kunhan saan constructedit kunnolla rullaamaan, niin meitsiltä voi odotella aika erikoisia virityksiä.

Striimereistä Amaz, Trump ja Kolento menee yleisesti muiden yläpuolelle, mutta jotain siellä taustalla pyörii yleensä kuitenkin.

Tuun ainakin Assyillä pyörähtämään kattelee HS-turneen huomenna, joten nähdäänpä siellä!

Moro!

Benjamin “Ironfist” Ilvonen tässä (kuulostaapa hienolta kun laittaa tohon nimen väliin). Opiskelen Kuopion Pelastusopistossa nyt kolmatta vuotta. Entisessä elämässäni olin kirvesmies. Fyysinen ikä on 27v, henkinen taas hyvin vaihteleva. Pelaaminen ja urheilu pitää aivot virkeinä sopivassa suhteessa annosteltuna.

Hearthstonea olen pelannut suljetusta beta vaiheesta saakka. Ainoa pitempi tauko taisi tulla Diablon lisäosan ilmestyttyä. Nykyään tulee pelattua aina kun ei ole muuta tekemistä ja useasti myös silloin kun olisikin jotain muuta tekemistä. Pelaan mieluiten areenalla, mutta rankedia tulee kiivettyä myös. Areena voittoja taitaa muistaakseni olla 700+ ja muita voittoja 600+. 4 kertaa on onni potkaissut ja 12 voiton areena raja on mennyt rikki.

Korttipeli taustaa löytyy MTG:n suunnalta hieman. Muutamiin turnauksiin Lahdessa ja Helsingissä magian maailmassa on tullut osallistuttua (heikolla menestyksellä).

“Virallisina” muina harrastuksina pidän frisbee golfia, lacrossea (haavipallo) ja lautapelaamista. Kahdesti ei tarvitse kehottaa jos tulee mahdollisuus kokeilla jotain uutta.

Löysin heartstone.fi sivuston kun tutkailin heartpwn.com foorumia siltä varalta, että siellä olis joku postannut mahdollisista paikallisista pikkuturnauksista. Hienoa, että tälläinen sivu on perustettu. Toivottavasti käyttäjät löytävät foorumin niin Suomeenkin saataisiin järjestettyä helpommin erilaisia tapahtumia. Olisin itse valmis järjestämään turnauksia tai osallistumaan sellaisiin.

Nopealla aikataululla (elokuun 22. 2014) pelailen Torniossa ja sen jälkeen turnauksia voisi järjestää Kuopiossa ja vaihtelevasti viikonloppuisin pääkaupunkiseudulla/lähialueilla.

Pistäkäähän viestiä jos turnaus halukkuutta löytyy!

Heipä hei,

Nimeni on Juuso Kemppainen, ja netissä tottelen aliasta Fuzzpong tai Fuzzykins. Olen keväällä intistä vapautunut ja syksyllä Oulun yliopistossa tietotekniikkaa aloitteleva pojannulikka. Vapaalla ruukaan pelata, lukea, kuunnella heviä, katsoa leffoja/sarjoja/streameja ja käydä salilla katselemassa pecsejäni peilistä. Tämän viestin kirjoitushetkellä asun Oulun Ylikiimingissä, mutta tarkoitus olisi vielä ennen koulun alkua muuttaa lähemmäs keskustaa.

Aloitin Hearthstonen pelaamisen jossain vaiheessa suljettua betaa, mutta juurikin asepalveluksen takia pelaaminen oli ennen maaliskuuta melko on/offia. Olen hakannut HS:ää free to playna, joten pelaaminen on suuntautunut pääosin areenaan kokoelman kerryttämiseksi. Nyt tosin alkaa pikkuhiljaa jo olla joitain asiallisiakin pakkoja.

Pelejä yleisesti olen pelannut kaiken ikääni, nyt viime aikoina moninpeleinä HS, Dota 2, SC2, CS:GO. Ennen dotaa pelasin suht pitkään Heroes of Newerthiä melko korkeallakin tasolla, mutta peliporukan siirtyessä sitä piti itsekin seurata. Yksinpeleistä on pelattu yhtä sun toista.

Olen ollut kahtena vuonna orggiksena Oulun Vectoramassa, viime vuonna pöytien kantajana ja nyt pääadminoimassa HS:ää. Varmaankin tulen olemaan mukana pippaloiden järjestämisessä myös ensi vuonna. Ironfistiä mukaillen paikalliset tai pikkuisen laajemmatkin turnaukset olisivat loistavuutta, toivottavasti niitä sikiää täältä kunhan sivu alkaa saamaan kunnolla huomiota. Voisinpa itsekin olla motivoitunut jonkin järkkäämiseen.

Terve!

Heikki Pölönen aka. KaniZ0r toisinsanoen opiskelija Kuopiosta (Se olis muuten kolmas huti Kuopiolle ,/) ilmoittautuu. Alana on tietotekniikka ja tämmöisenä epästereotyyppinä harrastan tietokoneella askartelun lisäksi kamppailulajeja (Judo & Jujutsu).

Aloitin Hearthstonen pelaamisen hieman ennen season 1:n alkamista. Olen aika kasuaali pelaaja ja tällä hetkellä tulee hakattua ladderia, kun töiltä ja menoilta kerkeää. Innostun herkästi asioista ja sen vuoksi tulee välillä pelattua pari päivää putkeen hearthstonea ja välillä on taas hieman taukoja.

Kaiken kasuaalisuuden takaa löytyy kuitenkin aika tiukka kilpailuvietti, joten jos lähiseudulla pidetään turnauksia, niin minut luultavasti löytää sieltä. Menestyksestä en lupaa mitään, sillä pakkani ovat vielä aika pahasti kesken. BLING Ironfist.

Hearthstonen android-versiota odotellessa…

  • Kani

Morjens,

Riku Koskinen tässä Tampereelta. MtG:tä pelasin vuosia sekä digitaalisesti että pahvilla ennen Hearthstonea, mutta HS:n avoimen betan julkaisun jälkeen on vapaa-aika kulunut enimmäkseen HS:ään. Muita kiinnostuksen kohteita ovat lautapelit, tietokonepelit (tällä hetkellä HS:n lisäksi Civ5 ja X-COMin Long War -modi), scifi-leffat ja Marbozirin Youtube-kanavan seuraaminen.

Hearthstonessa pelaan enimmäkseen areenaa, mutta heinäkuussa lomien aikana rankedissa pääsin ykkösrankille asti ladderissakin. Muina kausina tuskin aika riittää siihen grindaukseen, varsinkin kun areenasta saa helpommin kartutettua korttikokoelmaa, jolloin peliajan käyttää mielummin sen pelaamiseen. Olen muuten tehnyt pari HS-areenavideota Youtubeen, jotka postasin Suomen MtG-foorumin HS-alaosiolle (olin aikaisemmin tehnyt ko. foorumille Magic Online -videoita). HS-videot eivät siellä kauheasti kiinnostusta herättäneet, joten jätin sitten julkaisemisen kahden koitoksen jälkeen sikseen.

Hienoa, että saatiin oma Hearthstone-sivusto suomalaisillekin. Blizzardin foorumit on täynnä valitusta ja melkoista villin lännen touhua, joten siellä ei kauheasti jaksa kontribuoida.

Morjens,

Nokialta kotoisin oleva 28-vuotias pelien parissa pyöriny monitoimihäärääjä :slight_smile: Lanijärjestelyä, peliturnauksien organisointia ja itse pelaamista tullut harrastettu pikkupojasta asti. Enemmän ehkä itsellä kokemusta FPS-pelien puolelta kuten Counter-Strike, mutta oon alkanut kiinnostuun lähivuosina paljon muistakin pelityypeistä. Olen siis yhtenä perustajista tässä Hearthstone.fi yhteisön muodostumisessa. Muistakaa myös liittyä facebookkiin http://www.facebook.com/hearthstonefi yhteisön tykkääjiksi, niin saadaan parasta mahdollista näkyvyyttä yhteisönä, joka auttaa meitä eteenpäin turnauksien järjestelyissä esimerkiksi. Myös ircissä käydyt keskustelut ovat enemmän kuin tervetulleita (Quakenet #hearthstone.fi)

Kaikki kehityskelpoiset ideat / hakemukset mukaan toimintaan voi pistää irkissä minulle (nimimerkki ouz tai vaihtoehtoisesti Olodyn) ja myös tänne foorumin palaute -osioon.
Toivon että jengi pyrkii aktivoimaan foorumia hyvällä hengellä, niin saadaan mukava yhteisö meille suomalaisille pystyyn.

Terveisin,

ouz
Hearthstone Finland Ylläpito
hearthstone.fi

Moro, Krister ‘ixevix’ Bäckman tässä. Olen 27v IT-inssi ja svenskaklubben. Asuskelen pääkaupunkiseudulla jossa olen töissä ohjelmoijana.

ircissä minut taivoittaa nimimerkillä Krikke.

Tein irc-kanavalle botin joka ilmoittaa jos joku streamaaja aloittaa streamauksen. Tästä lisää infoa streamithreadin puolella.

Minulla ei ole kotieläimiä mutta tykkään sekä kissoista että koirista.

Edit: pelailen enimmäkseen Hearthstonea ja ollut about rank 10 joka seasonissa siitä lähtien kun aloitin sen pelaamisen.
Lollissa ~silver tasoa ja D3 on lähellä sydäntä, niin myös D2Lod. Pelailen välillä myös muita pelejä esim Miami Hotline tai Civlization V, Element Tower Defense (wc3/sc2), CS (ei GO) jne…

Edit2: Lanit on aina ollu lähellä sydäntä ja järjestelen niitä minkä kerkeän työn ohella.

terve,

Kai ‘kaik’ Koivisto. Ikä hipoo 36-vuotta, mutta HS:n parissa vielä täysi amatööri. Uskaltautua kuitenkin esittäytymään foorumilla ensimmäisenä joka ei ole lähelläkään legendary rankeja. Rank 17 taitaa olla paras tällä hetkellä… Olisin sen varmaan rankille 15-16 saanut nostettua, mikäli aikaa olisi ollut enemmänkin. Keräilykorttipelit on aina ollut minulle jotenkin outolintu. Periaatteessa näitähän pitäisi osata pelata, vaan en silloin -94/-95 kun tutustui MtG:hen oppinut sitä. Kavereilta sai aina turpaan. Niinpä sekin peli jäi n. 15 vuodeksi kunnes Steamista löytyi joku tietokoneversio. (Jossa yhä sukkasin…)

Pelaamisessa tällä hetkellä suvantovaihe ja odottelua kunnes Elite ja Star Citizen julkaistaan. Hearthstone tarjoaa odotellessa kevyttä viihdettä ja jospa tältä foorumilta löytyisi ideoita pakkojen tekoon millä parantaisi tuosta rank 17 sijoitusta…

[quote=“kaik”]terve,

Kai ‘kaik’ Koivisto. Ikä hipoo 36-vuotta, mutta HS:n parissa vielä täysi amatööri. Uskaltautua kuitenkin esittäytymään foorumilla ensimmäisenä joka ei ole lähelläkään legendary rankeja. Rank 17 taitaa olla paras tällä hetkellä… Olisin sen varmaan rankille 15-16 saanut nostettua, mikäli aikaa olisi ollut enemmänkin. Keräilykorttipelit on aina ollut minulle jotenkin outolintu. Periaatteessa näitähän pitäisi osata pelata, vaan en silloin -94/-95 kun tutustui MtG:hen oppinut sitä. Kavereilta sai aina turpaan. Niinpä sekin peli jäi n. 15 vuodeksi kunnes Steamista löytyi joku tietokoneversio. (Jossa yhä sukkasin…)

Pelaamisessa tällä hetkellä suvantovaihe ja odottelua kunnes Elite ja Star Citizen julkaistaan. Hearthstone tarjoaa odotellessa kevyttä viihdettä ja jospa tältä foorumilta löytyisi ideoita pakkojen tekoon millä parantaisi tuosta rank 17 sijoitusta…[/quote]

Hienoa että muutkin uskaltautuu kun legendaryt. Toivottavaa olisi että tää paikka ois semmonen josta kaiken tasoiset ja ikäiset pelaajat löytäs itselleen kiinnostavia juttuja ja aihetta rakentavaan keskusteluun. Eli suomeksi sanottu tervetuloa foorumeille uudet jo liittyneet jäsenet ja vielä tuloillaan olevat :ugeek:

Ja vielä palatakseni tuohon pakkoihin liittyneeseen mietintään, niin esimerkiksi assyjen pakkatiedot tulevat nyt alkuviikosta julki assembly qualifier threadiin. Lisäksi guideja (esim. videoita) pakkoihin liittyen on tulossa lähitulevaisuudessa, kun sopivat tekijät ilmoittautuu / kerkiävät tekemään. Esimerkiksi assemblyjen finalisti Wampie on lupautunut auttamaan yhteisön jäseniä uutisten / oppaiden muodossa.

Terveisin,

ouz
Hearthstone Finland Ylläpito
hearthstone.fi

Heipähei :slight_smile:
Aloitin HS:n pelaamisen toukokuussa kun olin pari päivää sairaslomalla ja halusin vain “ihan vähän” kokeilla jotain ilmaista peliä, jota voisi pelata sängyn pohjalla iPadilla. Huono ajatus. Tästä varmaan on syntymässä “Blizzard is trying to ruin my life vol. 1000” :smiley: Pelattua on tullut siis vaikka mitä ja useimmiten ihan liikaa, ja muutenkin nördättyä tietokoneen äärellä jos jonkinlaista. Jotkut ikäloput - joihin itsekin siis kuulun 31-vuotiaana - saattavat tietää minut vuosien takaa ircistä ja peleistä nimimerkillä BlueWind tai S-T.

Intterwebin ulkopuolella opiskelen, ehkä ikuisesti, Helsingin yliopistossa. Pääaineena on kemia ja suuntautumisvaihtoehto kemian opettaja. Viralliset sivuaineet ovat kasvatustiede ja tietojenkäsittelytiede, mutta kaikenlaista muutakin on tullut luettua, merkittävimpänä ehkä japanin kielen kurssit ja Itä-Aasian tutkimusta. Tällä hetkellä olen kyllä pelottavan lähellä valmistumista ja tarkoitus olisi pyrkiä jatko-opiskelijaksi, koska tiedonjanoani ei vielä ole tyydytetty ja haluaisin kovasti olla mukana tukemassa ja tutkimassa teknologiakasvatusta, koodauksen opettamista jne. jne.

HS saavutukset ovat vielä vaatimattomia (paras rank 5 ja 9 voittoa areenalla), mutta nyt olen lomalla suurimman osan elokuuta, täyspäiväkesätöiden loputtua ja lukukauden alkua odotellessa, joten tavoitteena legend elokuun aikana. :smiling_imp: Haaveilen myös salaa striimaamisesta, joten… no katsotaan jos saisin aikaiseksi tässä kuussa :smiley:

[quote=“SiTu”]Heipähei :slight_smile:
Aloitin HS:n pelaamisen toukokuussa kun olin pari päivää sairaslomalla ja halusin vain “ihan vähän” kokeilla jotain ilmaista peliä, jota voisi pelata sängyn pohjalla iPadilla. Huono ajatus. Tästä varmaan on syntymässä “Blizzard is trying to ruin my life vol. 1000” :smiley: Pelattua on tullut siis vaikka mitä ja useimmiten ihan liikaa, ja muutenkin nördättyä tietokoneen äärellä jos jonkinlaista. Jotkut ikäloput - joihin itsekin siis kuulun 31-vuotiaana - saattavat tietää minut vuosien takaa ircistä ja peleistä nimimerkillä BlueWind tai S-T.

Intterwebin ulkopuolella opiskelen, ehkä ikuisesti, Helsingin yliopistossa. Pääaineena on kemia ja suuntautumisvaihtoehto kemian opettaja. Viralliset sivuaineet ovat kasvatustiede ja tietojenkäsittelytiede, mutta kaikenlaista muutakin on tullut luettua, merkittävimpänä ehkä japanin kielen kurssit ja Itä-Aasian tutkimusta. Tällä hetkellä olen kyllä pelottavan lähellä valmistumista ja tarkoitus olisi pyrkiä jatko-opiskelijaksi, koska tiedonjanoani ei vielä ole tyydytetty ja haluaisin kovasti olla mukana tukemassa ja tutkimassa teknologiakasvatusta, koodauksen opettamista jne. jne.

HS saavutukset ovat vielä vaatimattomia (paras rank 5 ja 9 voittoa areenalla), mutta nyt olen lomalla suurimman osan elokuuta, täyspäiväkesätöiden loputtua ja lukukauden alkua odotellessa, joten tavoitteena legend elokuun aikana. :smiling_imp: Haaveilen myös salaa striimaamisesta, joten… no katsotaan jos saisin aikaiseksi tässä kuussa :smiley:[/quote]

Hei ja teretulemast foorumeille :slight_smile: Jos ja kun haluat striimauksesta julkisempaa niin mainitse asiasta streambotille tarkoitettuun ketjuun, niin saadaan botti mainostamaan irkissä myös sun streamia aina kun se menee online.

Näin hyvännäköiselle sivulle on pakko postata jotain!
Olen siis 17-vuotias pelaaja Nurmijärveltä. Nimeni on Joni “JohnTheWriter” Ojala. Olen suuresti kiinnostunut koko Suomen, sekä maailman eSports-skenestä ja olen mukanassa tekemässä siitä parempaa ja suurempaa.
Pääasiassa pelailen Dota 2:sta, mutta Hearthstone pyörii siinä sivussa loistavasti. Olen vasta aloittelija ja paljon on opittavaa, mutta opiskelujen yhteydessä peleistä oppii vaikka kuinka paljon. Ja uskon, että tämä sivusto tulee auttamaan siinä hyvin paljon.

Heih!

Olen Joni “pentu” Mettälä, 20-vuotias tietotekniikan opiskelija Oulun yliopistolta päin. Alkujani olen lähtöisin Tampereen suunnalta, mutta valitettavasti en vuosi sitten päässyt lähemmäs kotiseutujani opiskelemaan.

Harrastuksiini kuuluu mm. sosiaalinen media, pelaaminen, striimien seuraaminen ja YouTube-videoiden katselu. Omien kaverisuhteideni vuoksi olen myös itsekin eksynyt kokeilemaan striimailua ja tubettamista. Tykkään ihmisten kanssa verkostoitumisesta, joten Assembly- ja LantTrek-tapahtumissa on tullut jonkun verran pyörittyä. Nykyään pelaaminen ei kiinnosta ihan samalla tasolla kuin aiemmin, joten olen pikkuhiljaa valumassa enemmän lanitapahtumien crewien puolelle.

Keskustelupalstojen kanssa on tullut myös aika paljon säädettyä. Kymmenisen vuotta sitten, kun jouduin vielä valehtelemaan ikäni foorumeille, aloin käyttää aktiivisesti joitain palstoja. Myöhemmin foorumiharrastus kehittyi siihen vaiheeseen, että opettelin itse keskustelupalstojen ylläpitämistä. Ylläpitokokemusta löytyy useista eri foorumisoftista, ja tälläkin hetkellä olen kahdessa foorumiprojektissa mukana.

En muista, milloin ja miksi päädyin pelailemaan Hearthstonea. Jonkun betan aikoihin se vielä taisi olla ja Blizzardin pelejä olen muutenkin pelaillut, joten miksi en kokeilisi yhtä lisää. Pitkään en osannut pelailla oikein yhtään, mutta sitten kopioin netistä itselleni pari reynad27:n deckiä, ja pelaaminenkin alkoi sujua paremmin. Huomattamasti vähemmän pelisessiot päättyy ragequitteihin kuin aiemmin.

Deckejä en osaa koota vielä itse. Ei se vain onnistu. Ei areenassa eikä constuctedissa. Ehkä vielä joskus siinäkin kehityn.

Minulla oli tapana seurailla Twitchissä paljon Trumpia ja Hafua, mutta sitten löysin Amazin, joka nousi ehdottomasti omaksi lempi Hearthstone-striimaajakseni luonteensa vuoksi.

Irkistä minut löytää ainakin QuakeNetistä ja IRCnetistä nimimerkillä pentu_.

Hei vaan hei!

Olen Paul “DeltaX” Korpinen 23-vuotias varaston ylijumala Kirkkonummelta. Olen toiminut tapahtumien järjestäjänä v. 2008 asti ja pääsääntöisesti turnausjärjestäjänä. Toimin tällä hetkellä The Group ry:n hallituksen jäsenenä sekä vakiinnuttanut paikkani Assemblyn Casual Head Adminina, eli minulle saa tulla huutelee jos assyjen casual hs turnaus kusee :slight_smile: Näitten lisäksi pelailen vielä salibandyä maalissa 5-divarissa

HS:ää pelailen aina silloin tällöin. Pelit eivät ainakaan omalla kohdalla kestä kauaa, joten pientä ajanvietettä saa siitä. En pidä itseäni kovinkaan taitavana pelaajana. Paras Ranked level taisi olla jotain 14 luokkaa.

HS on minulle hieman mixed bag, koska pelasin aikoinaan myös WoW:in TCG:tä ja vaikka ymmärrän että peli on täysin eri, niin jotenki takaraivossa jokin koittaa yhdistää sen aina tuohon TCG:hen.

O Haj !!!

Kuka ja mikä olen ?!

Olen oikealta nimeltäni Mikko mutta immeiset ympäri mailmaa (internetissä) tuntevat minut tunkki(na) tai messiahina. (ircistä löytänee nimeltä Messiah). ikää aivan kohta 29 vuotta.
Kotoisin lahden nurkilta ja lahden nurkina työttömäin päiviä vietellen erillaiset videopelien etc parissa striimaten http://www.twitch.tv/tnggi HS;ä tuli aloitettua oikeastaan aika early betassa ku kaveri lahjoitti minulle kys avaimen ni pääsi heti temmellyksiin mukaan. sillon 2star diamondi vai mikä olikaan. nykyään sielä r12 paremman puolen, parhaimmillaan vissiin r3 tai 4 mutta sama se. jos vaikka joskus legenda (not)

Muita videopelejä:
Action quakea tuli monet vuodenpäivät pelattua kunnes löysin wowin. voin sanoa että ei enää ikinä (+3y playd time) enempi aikaa siis muille peleille kuten liiga hs ja monen monet muut kivat indiepelit mitä steamista löytyy.

Miksi ?!
No koska voin ?!

Kiitos ja anteeksi sekavasta teksti näin yöllä pienessä maistissa kirjottelen teille romaania.

-MessiaH / Tunkki

ps: kysyttävää huutakaa ircistä jos jäitte kaipaamaan jotain. battletagia, rakkautta? tai ihanmitä vain

Morjesta vaan itse kullekkin!

Elikkä nimimerkin Peekstrom takana seikkailee 21v metsäinssi-opiskelija Mikkelistä, mutta rakkauteni kotikuntaani Kouvolaa kohtaa on lujaa kuin betoni.

Tietokoneella pelailun lisäksi harrastelen airsoftia, joka on tässä yhdeksän vuoden aikana muodostunut varsin mukaansatempaavaksi ajanvietoksi yhdistystoiminnan ja erilaisten tapahtumien järjestämisen myötä.

Samaisella Peekstrom nimimerkillä pelailen League Of Legendsiä ja sillointällöin World Of Tanksia. LoLin puolella lähinnä pelaan huvin vuoksi ja pääpaino onkin siirtynyt pelin eSport-skenen seuraamiseen. Korttipeleistä ei ole juurikaan kokemusta sitten ala-asteen Pokemon-korttien, mutta nopeasti tähän HS:n maailmaan ja mekaniikkoihin on tottunut.

En ole missään pelissä koskaan ollut kovin kovatasoinen, mutta kiinnostusta pelaamiseen ja eSporttiin lyötyy sitäkin enemmän. Omana haaveena olisi olla osana jotain organisaatiota tai pyörittää omaa, lähellä käytiin jo, mutta Suomen LoL-skenen kuihtuminen pysäytti tämän prosessin. Laneilla on kiva käydä ja turnauksissa pelailla vaikkei mitään menestystä tulisikaan.

Striimailen ajoittain osoitteessa: twitch.tv/peekstrom

Eikait tässä muuta. HS näyttää potenttiaaliselta peliltä ja toivotaan että Suomeen syntyy hyvä yhteisö pelin ympärille.
Nähdään turnauksissa!

-Peek